Coffee Cake


Nu am reusit sa traduc numele retetei din pacate. Motivul a fost cafeaua, nu apare ca ingredient in reteta. De fapt ii spune coffee cake din cauza ca se serveste dimineata la cafea, de unde si dilema mea, in romaneste nu imi venea in minte decat cake cu cafea, sau din cafea, ceva de genul asta. Evident, total gresit atata timp cat nu contine nici un strop de cafea. Ma rog, l-am lasat in versiunea engleza, produsul final este un deliciu indiferent cum l-as numi/traduce.


4 out of 5 based on 320 reviews

Recipe: Coffee Cake

 |  | 

Ingredients

  • 8 tbsp  Unt
  • ⅔ cup Zahar
  • 2 Oua
  • 1 tsp Vanilie, esenta
  • ½ cup Smantana
  • ½ cup Iaurt
  • 2 cups Faina
  • 1 tsp Praf de copt
  • 1 tsp Bicarbonat de Sodiu
  • 1 cup Pecans sau Nuci
  • 1 tsp Scortisoara
  • ½ cup Zahar, brun

Preparation Instructions

Intr-un castron bate zaharul cu untul pana obtii o crema. Dupa aceea, adauga ouale, vanilia, smantana si iaurtul si continua sa amesteci bine.

In alt castron, amesteca faina cu praful de copt si cu bicarbonatul de sodiu. Pune totul peste amestecul facut mai sus si framanta bine.

Toaca pecans sau nucile cat de mici poti si amesteca-le cu zahar brun si scrotisoare. Cred ca pecans nu se gasesc inca in Romania dar merg si nucile cu mare succes.

Preincalzeste cuptorul la 350° F / 177° C.

Se ia jumatate din aluat si se pune in tava, eu am folosit un bundt pan care habar nu am cum se traduce in romaneste. E o tava/forma rotunda cu gaura la mijloc care sicner nu am vazut-o prin Ro, nu ca as fi cautat in mod special. In fine, se poate folosi si o forma de cozonac normala, pune jumate din aluat pe fundul ei, apoi jumatate din amestecul de nuci dupa care cealalta jumatate din aluat si se incheie cu ce a ramas din nuci. Simplu, nu? E un cake in straturi, ca sa spun asa.

Se coace cam 45 de minute dupa care se lasa cam 15 minute sa se raceasca inainte sa il scoti din tava.

0 comments:

Post a Comment