Salata de Rosii cu Ceapa

Salata de rosii a fost intotdeauna una dintre salatele mele preferate, probabil si din cauza ca am crescut cu ea. Reteta mamei mele care era de o simplitate extraordinara, uneori doar cu rosii, ceapa si ulei, inca mi-o amintesc ca avand un gust deosebit. Dar care iti place sa traiesti in trecut ramai la vechi, care iti place noul, fugi in bucatarie si testeaza salata mea... nu o sa-ti para rau. Oh, cainele a parut neinteresat cand o preparam dar nu e cazul sa ne luam dupa ea.


4 out of 5 based on 20 reviews

Recipe: Salata de Rosii cu Ceapa

 | 

Ingredients

  • 600g (21oz)  Rosii, Campari
  • 3 linguri (tbsp)  Ulei de Masline
  • 1  Ceapa Rosie
  • 1  Telina, tulpina
  • 1  Ardei Iute, proaspat
  • 2  Ceapa Verde
  • 1 lingurita (tsp)  Oregano
  • 1 lingura (tbsp)  Otet Balsamic
  • 1 lingurita (tsp)  Patrunjel
  • sare si piper, dupa gust

Preparation Instructions

Nu am nici o tehnica speciala de preparare. Se curata si se taie toate ingredientele, se amesteca toate cu oregano, sare si piper intr-un castron de marime corespunzatoare dupa care se adauga uleiul si otetul. Simplu, nu?

Sa mai spun inca odata, salata este extraordinara si o recomand indiferent de anotimp. Nu va luati dupa cei care zic 'salata de vara'.

Am pus 2–4 portii pentru ca eu mananc singur jumate cel putin fara sa ma muncesc foarte mult dar e in functie de cata energie consuma fiecare :P.

0 comments:

Post a Comment