Salata de Mango cu Rodii


Adevarul este ca sunt pasionat de salate si am fost de cand ma tin minte. Imi place sa incerc combinatii noi si daca nu gasesc vreo reteta care sa para interesanta, atunci imi las imaginatia sa lucreze, sau pur simplu iau chestii din frigider si le arunc intr-un castron... ceea ce nu s-a intamplat in cazul salatei de rodii cu mango insa. Aici a fost adevarata insipratie si cred ca a fost una dintre cele mai bune salate care le-am mancat eu vreodata. Dressing-ul in mod sigur ar fi putut fi imbunatatit oarecum dar la momentul respectiv nu mi-a venit nici o idee.


4 out of 5 based on 320 reviews

Recipe: Mango and Pomegranate Salad

 | 

Ingredients

  • 1 cup  Ananas
  • 1 cup  Rodii
  • ½ cup  Ceapa verde
  • 1  Salata
  • 1 cup Rosii
  • ½ cup Pecans sau Nuci
  • 2 tbsp Ulei de Masline
  • 1½ tsp Otet Alb

Preparation Instructions

Nu e mare smecherie de preparat. Spalam salata, ananasul se taie cuburi mici, curatam rodia, taiem ceapa verde.

Se amesteca totul intr-un vas de dimensiuni medii si se adauga nucile sau pecans, taiate dupa pofta fiecaruia. Eu le-am lassat jumatati.

Oh si nu uita de rosii. Eu am folosit unele mici, din alea de sera, pe aici le spun Campari si sunt dulci.

"Dressing" este foarte simplu, doar ulei de masline si otet alb. Daca vrei sa fii creativ poti incerca cu otet balsamic sau otet de vin rosu.

Sare si alte condimente dupa gustul fiecaruia.

0 comments:

Post a Comment