Pizza Hawaiiana


Amuzant este faptul ca nici macar nu a fost inventata in Hawaii, dupa cum zice Wikipedia, ci pe undeva prin Chatham, Ontario... asta e in Canada, de niste flacai care vroiau sa isi faca oarece vanzare in restaurant. Una peste alta, absolut succes ce sa zic, fapt care m-a determinat sa o incerc si eu.

Reteta e simpla, doar ca nu am pus si cum se face aluatul, dar mi-am propus sa fac un post separat cu el. Pentru mine pizza a fost intotdeauna o sperietoare, in principal din cauza aluatului, dar nu e mare filozofie.


4.5 out of 5 based on 220 reviews

Recipe: Hawaiian Pizza

 |  |  | 

Ingredients

  • ½ cup  Sos Pizza
  • 1oz (30g)  Bacon, felii
  • ½ cup  Mozzarella, rasa
  • 1.4oz (40g)  Sunca
  • ½ cup  Ciuperci Shiitake
  • ¼ cup  Ananas, bucati mici
  • un varf de  Busuioc

Preparation Instructions

Prajeste bacon, taie sunca.

Toaca ananasul de asemenea. Eu am lasat ciupercile intregi dar merg si tocate. Nu stiu daca se gasesc shiitake in Romania dar merg orice fel de ciuperci pana la urma.

Incalzeste cuptorul la 500° F / 260° C. Asta cu cuptorul e mai complicata probabil, ideea este ca trebuie sa fie super-incins pentru pizza.

Dupa ce ai intins aluatul, pune sosul pe toata suprafata ei.

Imprastie ingredientele, incepe cu mozzarella si termina cu ananasul. Eu am pus si un pic de busuioc pe deasupra.

Pune la cuptor pentru aproximativ 15-20 de minute, dar fii cu ochii pe ea mai tot timpul ca se poate transforma intr-un biscuit ars foarte repede. Cam asta e partea cea mai complicata.

Posted by on January 04 2012

Author: 

The Baker

0 comments:

Post a Comment